Kaptam információkat az autó lakatolási folyamatáról. Hála Istennek jobb a helyzet, mint amit sejtettünk. A manta alja rozsdás ugyan, mert a korábbi alvázvédő réteg el kezdett peregni, de nincsenek megrohadva a taposók. Egyértelműen látszanak a korábbi "tűzoltás jellegű" gyors megoldások nyomai is. Egyenlőre teljesen le van csiszolva az alja és a felesleges hegesztések, foltozások lesznek rendbe téve, majd kap egy tisztességes alvázvédelmet. A nyúlványok lakatolása a futómű kiszerelése nélkül hozzáférhető és javítható. Az ajtók és az első sárvédők már lekerültek. Az első nyúlványok és a bölcső javítása a hajtáslánc egyszerű kibillentésével hozzáférhető, tehát a motor és váltó kiszerelése sem indokolt. Ez nyilván annak köszönhető, hogy a merevítések állapota kielégítő, így csak azon szakaszok szorulnak javításra, melyek a futóművek és a hajtáslánc kiszerelése nélkül megoldható. A képeket én is várom, prezentálni fogom.
A bürokrácia fogolytáborából is sikerült szabadulnom. Szerdán végre átírattam az autót, így az elveszett törzskönyv, a hosszan húzódó jegyzőkönyvek és útvonalengedély kérelmek, a sikítófrászban fetrengő ügyintézők is mentek a levesbe. Senkit sem kínálnék meg vele....
Számomra azért némi iróniával fűszerezett az alábbi leírás egy részlete...